Skip to content

Exterieur

Interieur

Informatie

Woorden schieten te kort bij het zien van deze Alpina. Val met ons mee van de ene verbazing in de andere. Wat een sublieme staat en prachtige kleurstelling in Platingrijs metallic met een Natuurbruin interieur en Alpina houtinleg. Afkomstig van de tweede eigenaar en origineel EU geleverd met een volledig gedocumenteerde kilometerstand en complete boordmap. De auto is enkel bij de BMW/Alpina dealer onderhouden en in absoluut schadevrije conditie. De vorige eigenaar gebruikte de auto alleen voor langere ritten en slapen deed hij altijd binnen. Deze parel werd alleen met de hand gewassen. Nummer 120 tot en met 179 zijn B5 S Touring modellen. Met nummer 144 is dit dus nummer 24 van de in totaal 59 stuks. Dit is zéér waarschijnlijk de enige B5 S Touring in deze staat in de wereld. Een uniek verzamelaars object!

Met 530PK en 725NM is dit een absolute geweldenaar. Het lijkt of er een kerncentrale onder de motorkap schuilgaat, wat een kracht! Het is een publiek geheim dat Alpina zuinig is met het opgeven van vermogens gegevens. De acceleratie naar 100 km per uur duurt slechts 4,7 seconden en naar de 200 onder de 14 seconden. Zit u nog? Door het gigantische koppel is hij in de praktijk sneller dan een BMW M5 Touring. Waar bij andere BMW modellen de begrenzer bij 250 km/h ingrijpt is bij deze Alpina de topsnelheid een onbegrensde 313 km/h. Deze Alpina was de snelste stationwagen in zijn tijd en is tot op de dag van vandaag een van de snelste in de wereld. Het leukste van deze extreme kracht is dat deze nooit opdringerig zal werken. Enige vorm van nervositeit is tijdens het rijden afwezig. U kunt zich gemakkelijk zeer voornaam voortbewegen. Deze tweeledigheid kenmerkt een Alpina. Het interieur zit vol smakelijke Alpina details zoals de Myrte houtinleg en het Lavalina sportstuurwiel, de logo’s in de rugleuningen, de ruitstiksels in de armleuningen en de leren biezen van de matten.

De S baseert altijd op het facelift model en is de B5 die je wilt hebben. Naast de vermogensstijging van 30PK zijn onderstel en versnellingsbak aangepast voor een groter verschil tussen comfort en sport. De adaptieve dempers zijn in tegenstelling tot de B5 per druk op de knop instelbaar. Bij het selecteren van de sportstand wordt het onderstel merkbaar sportiever en communicatiever en krijgt u zin om het vermogen aan te spreken. In de comfort stand zoeft u over de weg en vraagt u zich af waarom de meeste extreem snelle auto’s altijd zo oncomfortabel moeten zijn. De versnellingsbak schakelt naar wens zeer snel of comfortabel en verhoogt het rijplezier samen met de Alpina Switch-Tronic knoppen achter op het stuur aanzienlijk. Alleen de B5s modellen werden met dit nieuwere type versnellingsbak geleverd.

De BMW E61 gaat de geschiedenis in als de laatste 5 serie waar sportiviteit vóór comfort ging. Niet dat hij niet comfortabel is maar tijdens het rijden voelt hij eerder als een grote 3 serie. De nieuwe F11 modellen voelen als een kleine 7 serie. De B5 S is de spirituele opvolger van de legendarische E34 B10 Bi-Turbo van begin jaren negentig. Ze hebben hun zeer explosieve vermogens afgifte gemeen. De E34 is inmiddels een zeer prijzige klassieker en er is geen twijfel over mogelijk dat deze B5 S hem opvolgt. De compressor aandrijving zorgt naast een prachtig geluid voor een bijzonder rijgevoel. De technische specificaties zijn uniek in de wereld en enkel door Alpina toegepast. Kort samengevat geeft hij de kracht van een turbo met het reactievermogen van een atmosferische motor. Alpina noemde hem daarom ook wel turbessor. Alpina zal helaas nooit meer een compressor gebruiken omdat dit in de emissie testen niet het allerlaagste verbruik oplevert. De boordcomputer geeft vaak waarden van tussen de 10 en 12  liter per 100 kilometer aan, allesbehalve onzuinig voor een auto met dit vermogen en zonder twijfel véél zuiniger als een M5.

Het allerleukste is misschien wel dat dit een echte wolf in schaapskleren is. Na een rit in deze Alpina blijf je met een zeer bijzonder gevoel achter. De verfijning, kracht, afwerking en het comfort behoren tot de absolute wereldtop. De aanpassingen bij Alpina zijn zo extensief dat Alpina de status van fabrikant heeft. Officieel rijdt u niet in een BMW maar in een Alpina. Zelf noemen ze het Automobile Meisterwerke en daar is geen woord aan gelogen. WOW!


You cannot imagine the true reality about this Alpina B5s Touring. You will fall from one surprise into another. Sublime condition and beautiful color combination in Platin Grey metallic exterior and Natural Brown interior with Alpina wood inlay. Directly from second owner and originally delivered in the EU with full history and complete on-board folder. All maintenance done properly is documented and has only been carried out by Alpina/BMW dealers. Absolute damage free condition and only washed by hand. The last owner only used the car for longer journeys and it was only garage kept during its entire life. The E61 Alpina B5 and B5 S are only built 179 times. The numbers 120 to 179 are the B5 S, which makes the total number of built E61 B5 S only 59. As this car has number 144, this is number 24 of those 59. This is probably one of the best examples of this ultra rare super Touring in the world. A unique collectors item!

Then the driving experience, 530 hp and 725 Nm of torque makes the car an absolute monster. It feels like there is a nuclear power plant under the hood. It is a publicly kept secret that Alpina quotes power figures sparingly. Acceleration from 0-100 km/h takes just 4,7 seconds and from 0-200 km/h is done in under 14 seconds. Top speed is officially quoted at 313 km/h. Normally BMW limits their cars at 250 Km per hour, but Alpina does not. This Alpina was by far the fastest station wagon of its time and still is one of the fastest today. It is faster than a BMW M5, but also far more comfortable. You can use the car for shopping since it is a roomy stationwagon, but if you push the throttle you will smile from ear to ear as nobody can keep up with you. And hence it is no drama, it is the combination of sheer comfort with very good handing and extreme power that will blow your mind. Actually only connaisseurs will recognize the car, for the rest of the time you drive a classy station wagon. Especially in this chique colour combination with all kinds of Alpina interior and exterior details.

The S model is always based on the facelift model and is the B5 model that you want to have. Next to the power increase of 30 hp chassis and gearbox were modified for a bigger difference between comfort and sport. The adaptive dampers are adjustable by a sport button in contrary to the B5. When you select the sport mode the chassis gets more communicative and it tells you it is ready to unleash the power. In comfort u don’t feel too much of the road surface and you are asking yourself why all powerful cars need to be so harsh. The gearbox shifts very comfortable or very sporty and together with the Switch-Tronic buttons adds significantly to the overall driving pleasure. Only the B5s models were offered with this newer type of gearbox.

The BMW E6x models are going into history as the last 5 series where sport went before comfort. The car is still very comfortable but while driving it feels more like a big 3 series. The newer F1x models feel more like a smaller 7 series. The B5s is the spiritual predecessor of the legendary E34 B10-Bi-Turbo of the early nineties. They share their explosive power delivery. The E34 model nowadays is a very pricy and sought after classic and there is no doubt that the B5s will follow. The compressor gives the engine a beautiful whine and makes the driving feel very special. The technical specifications are unique in the world and only used in this form by Alpina. In summary it delivers the power of a turbo engine with the throttle response of an atmospheric engine. Because of this Alpina also called it the turbessor internally. Unfortunately they will never use the same technical principle again since it does not get the very lowest consumption numbers in the emission tests. The on board computer often reads fuel use values of 10 to 12 liters per 100 km, very reasonable for a car with this power and without a doubt for more friendly then the consumption of an M5.

The best thing is that this car is a true wolf in sheeps clothing. After a drive you are left with a very special feeling. The sophistication, power and fit and finish are world class. The modifications at Alpina are so extensive that the company has the manufacturing status. Officially you are not driving a BMW but an Alpina. They call it Automobile masterpieces and no word about that is untrue. WOW!

Colour
Upholstery
S255A
S261A
S2TBA
S302A
S320A
S386A
S8S8A
S8SAA
S8SCA
S346A
S402A
S423A
S428A
S430A
S431A
S441A
S481A
S494A
S438A
S459A
S502A
S508A
S522A
S540A
S534A
S548A
S563A
S609A
S610A
S612A
S616A
S620A
S633A
S676A
S6AAA
S6ABA
S6FLA
S7SPA
S775A
S920A
S940A
PLATINGRAU METALLIC (A68)
SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)
Sports Leather Steering Wheel
Side Airbags For Rear Passengers
Sport Automatic Transmission
Alarm System
Deleted Model Lettering
Roof Railing
Countryspecific Nav System Supply
Navigation Access Requestcountryspec
Telematics Access Requestcountryspec
Chrome Line Exterieur
Electric Panoramic Roof
Floor Mats Velours
Warning Triangle And First Aid Kit
Interioroutside Mirror With Auto Dip
Interior Mirror With Automaticdip
Smoker Package
Sports Seat
Seat Heating Driverpassenger
Fine Wood Trim
Seat Adjuster Electric With Memory
Headlight Cleaning System
Park Distance Control PDC
Xenon Light
Cruise Control
Automatic Air Conditioning
Kilometercalibrated Speedometer
Light Package
Navigation System Professional
Headup Display
BMW Assist
BMW Online
Voice Control
Preparation Mobile Phone Business
HiFi Speaker System
BMW TeleServices
Control For Teleservices
USB Audio Interface
Navi Prof. Mit Handy Vorb. Bluetooth
Individual Headlining Anthracite
Alpina Without Title
Special Equipment BMW Individual
Sign BMW Individual
Z1XX Special Upholstery
Interior In Leather Natural Brown As LCNG
With Alpina Emblem On Center Seat Panels
Alpina Lavalina sport steering wheel with stitching
Alpina floor mats with natural brown leather piping
Alpina Rautendesign für Türverkleidung
Dekorleisten In Alpina Edelholz Myrte
In Ausfuehrung Analog Dekorleisten
E6x Alpina Raeder 19
E60/E61 Alpina B5 S
Vom Serienumfang Abweichende Aggregate Bzw Ausstattungsumfaenge
Motor
Motorelektronik
Kraftstoffaufbereitung
Kraftstoffversorgung
Kuehler
Abgasanlage
Getriebe
Getriebe elektronik Alpina Swith-Tronic
Gelenkwelle
Vorderachse
Hinterachse
Lenkung
Entfall Ersatzrad
Karosserie Karosserieausstattung
ZB Blende Einstieg Umfang Seitenschweller
Stossfaenger Hinten Mit Ausschnitt Fuer Endrohre
Beschnitt An Stossfaenger Vorne Fuer E61 Ab 03/2007
Fahrzeugelektrik
Instrumentenkombi
Klimaanlage
Bordausruestung

Type

1e toelating

Transmissie

Aandrijfwijze

Motor

Koppel

Vermogen

Brandstof

Brandstof verbruik

Brandstof verbruik realistisch

Inhoud brandstoftank

Topsnelheid

Acceleratie 0-100

Wielen voor

Wielen achter

Breedte

Lengte

Hoogte

Zitplaatsen

Gewicht EU

Gewicht RDW

Aantal eigenaren

Nederlandse nieuwprijs +/-

BMW Alpina B5 S Touring E61

30-5-2008

Automatisch (6)

Achter

4,4 V8 kompressor

725 Nm

530 PK

Benzine RON 98

12,4 l/100km

14,0 l/100km

70 liter

313 km/h

4,7 sec

245/40 R19

275/35 R19

1846 mm

4843 mm

1491 mm

5

1810 kg

1710 kg

2

€160.000,-

Datum

20-7-2008

26-2-2010

20-5-2011

14-2-2014

16-9-2014

14-4-2016

11-4-2018

21-01-2020

Kilometer

1.990

11.432

16.138

22.444

24.711

27.059

31.956

35.202

Werkzaamheden

Running in Inspection

Engine oil, micro filter, brake fluid

Engine oil, mirco filter

Brake fluid

Engine oil, micro filter, engine air filter, spark plugs

Engine oil, micro filter, brake fluid

Engine oil, micro filter, brake fluid

Engine oil, micro filter, engine air filter, spark plugs, brake fluid

Voorwaarden in overleg.

Woorden schieten te kort bij het zien van deze Alpina. Val met ons mee van de ene verbazing in de andere. Wat een sublieme staat en prachtige kleurstelling in Platingrijs metallic met een Natuurbruin interieur en Alpina houtinleg. Afkomstig van de tweede eigenaar en origineel EU geleverd met een volledig gedocumenteerde kilometerstand en complete boordmap. De auto is enkel bij de BMW/Alpina dealer onderhouden en in absoluut schadevrije conditie. De vorige eigenaar gebruikte de auto alleen voor langere ritten en slapen deed hij altijd binnen. Deze parel werd alleen met de hand gewassen. Nummer 120 tot en met 179 zijn B5 S Touring modellen. Met nummer 144 is dit dus nummer 24 van de in totaal 59 stuks. Dit is zéér waarschijnlijk de enige B5 S Touring in deze staat in de wereld. Een uniek verzamelaars object!

Met 530PK en 725NM is dit een absolute geweldenaar. Het lijkt of er een kerncentrale onder de motorkap schuilgaat, wat een kracht! Het is een publiek geheim dat Alpina zuinig is met het opgeven van vermogens gegevens. De acceleratie naar 100 km per uur duurt slechts 4,7 seconden en naar de 200 onder de 14 seconden. Zit u nog? Door het gigantische koppel is hij in de praktijk sneller dan een BMW M5 Touring. Waar bij andere BMW modellen de begrenzer bij 250 km/h ingrijpt is bij deze Alpina de topsnelheid een onbegrensde 313 km/h. Deze Alpina was de snelste stationwagen in zijn tijd en is tot op de dag van vandaag een van de snelste in de wereld. Het leukste van deze extreme kracht is dat deze nooit opdringerig zal werken. Enige vorm van nervositeit is tijdens het rijden afwezig. U kunt zich gemakkelijk zeer voornaam voortbewegen. Deze tweeledigheid kenmerkt een Alpina. Het interieur zit vol smakelijke Alpina details zoals de Myrte houtinleg en het Lavalina sportstuurwiel, de logo’s in de rugleuningen, de ruitstiksels in de armleuningen en de leren biezen van de matten.

De S baseert altijd op het facelift model en is de B5 die je wilt hebben. Naast de vermogensstijging van 30PK zijn onderstel en versnellingsbak aangepast voor een groter verschil tussen comfort en sport. De adaptieve dempers zijn in tegenstelling tot de B5 per druk op de knop instelbaar. Bij het selecteren van de sportstand wordt het onderstel merkbaar sportiever en communicatiever en krijgt u zin om het vermogen aan te spreken. In de comfort stand zoeft u over de weg en vraagt u zich af waarom de meeste extreem snelle auto’s altijd zo oncomfortabel moeten zijn. De versnellingsbak schakelt naar wens zeer snel of comfortabel en verhoogt het rijplezier samen met de Alpina Switch-Tronic knoppen achter op het stuur aanzienlijk. Alleen de B5s modellen werden met dit nieuwere type versnellingsbak geleverd.

De BMW E61 gaat de geschiedenis in als de laatste 5 serie waar sportiviteit vóór comfort ging. Niet dat hij niet comfortabel is maar tijdens het rijden voelt hij eerder als een grote 3 serie. De nieuwe F11 modellen voelen als een kleine 7 serie. De B5 S is de spirituele opvolger van de legendarische E34 B10 Bi-Turbo van begin jaren negentig. Ze hebben hun zeer explosieve vermogens afgifte gemeen. De E34 is inmiddels een zeer prijzige klassieker en er is geen twijfel over mogelijk dat deze B5 S hem opvolgt. De compressor aandrijving zorgt naast een prachtig geluid voor een bijzonder rijgevoel. De technische specificaties zijn uniek in de wereld en enkel door Alpina toegepast. Kort samengevat geeft hij de kracht van een turbo met het reactievermogen van een atmosferische motor. Alpina noemde hem daarom ook wel turbessor. Alpina zal helaas nooit meer een compressor gebruiken omdat dit in de emissie testen niet het allerlaagste verbruik oplevert. De boordcomputer geeft vaak waarden van tussen de 10 en 12  liter per 100 kilometer aan, allesbehalve onzuinig voor een auto met dit vermogen en zonder twijfel véél zuiniger als een M5.

Het allerleukste is misschien wel dat dit een echte wolf in schaapskleren is. Na een rit in deze Alpina blijf je met een zeer bijzonder gevoel achter. De verfijning, kracht, afwerking en het comfort behoren tot de absolute wereldtop. De aanpassingen bij Alpina zijn zo extensief dat Alpina de status van fabrikant heeft. Officieel rijdt u niet in een BMW maar in een Alpina. Zelf noemen ze het Automobile Meisterwerke en daar is geen woord aan gelogen. WOW!


You cannot imagine the true reality about this Alpina B5s Touring. You will fall from one surprise into another. Sublime condition and beautiful color combination in Platin Grey metallic exterior and Natural Brown interior with Alpina wood inlay. Directly from second owner and originally delivered in the EU with full history and complete on-board folder. All maintenance done properly is documented and has only been carried out by Alpina/BMW dealers. Absolute damage free condition and only washed by hand. The last owner only used the car for longer journeys and it was only garage kept during its entire life. The E61 Alpina B5 and B5 S are only built 179 times. The numbers 120 to 179 are the B5 S, which makes the total number of built E61 B5 S only 59. As this car has number 144, this is number 24 of those 59. This is probably one of the best examples of this ultra rare super Touring in the world. A unique collectors item!

Then the driving experience, 530 hp and 725 Nm of torque makes the car an absolute monster. It feels like there is a nuclear power plant under the hood. It is a publicly kept secret that Alpina quotes power figures sparingly. Acceleration from 0-100 km/h takes just 4,7 seconds and from 0-200 km/h is done in under 14 seconds. Top speed is officially quoted at 313 km/h. Normally BMW limits their cars at 250 Km per hour, but Alpina does not. This Alpina was by far the fastest station wagon of its time and still is one of the fastest today. It is faster than a BMW M5, but also far more comfortable. You can use the car for shopping since it is a roomy stationwagon, but if you push the throttle you will smile from ear to ear as nobody can keep up with you. And hence it is no drama, it is the combination of sheer comfort with very good handing and extreme power that will blow your mind. Actually only connaisseurs will recognize the car, for the rest of the time you drive a classy station wagon. Especially in this chique colour combination with all kinds of Alpina interior and exterior details.

The S model is always based on the facelift model and is the B5 model that you want to have. Next to the power increase of 30 hp chassis and gearbox were modified for a bigger difference between comfort and sport. The adaptive dampers are adjustable by a sport button in contrary to the B5. When you select the sport mode the chassis gets more communicative and it tells you it is ready to unleash the power. In comfort u don’t feel too much of the road surface and you are asking yourself why all powerful cars need to be so harsh. The gearbox shifts very comfortable or very sporty and together with the Switch-Tronic buttons adds significantly to the overall driving pleasure. Only the B5s models were offered with this newer type of gearbox.

The BMW E6x models are going into history as the last 5 series where sport went before comfort. The car is still very comfortable but while driving it feels more like a big 3 series. The newer F1x models feel more like a smaller 7 series. The B5s is the spiritual predecessor of the legendary E34 B10-Bi-Turbo of the early nineties. They share their explosive power delivery. The E34 model nowadays is a very pricy and sought after classic and there is no doubt that the B5s will follow. The compressor gives the engine a beautiful whine and makes the driving feel very special. The technical specifications are unique in the world and only used in this form by Alpina. In summary it delivers the power of a turbo engine with the throttle response of an atmospheric engine. Because of this Alpina also called it the turbessor internally. Unfortunately they will never use the same technical principle again since it does not get the very lowest consumption numbers in the emission tests. The on board computer often reads fuel use values of 10 to 12 liters per 100 km, very reasonable for a car with this power and without a doubt for more friendly then the consumption of an M5.

The best thing is that this car is a true wolf in sheeps clothing. After a drive you are left with a very special feeling. The sophistication, power and fit and finish are world class. The modifications at Alpina are so extensive that the company has the manufacturing status. Officially you are not driving a BMW but an Alpina. They call it Automobile masterpieces and no word about that is untrue. WOW!

Colour PLATINGRAU METALLIC (A68)
Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)
S255A Sports Leather Steering Wheel
S261A Side Airbags For Rear Passengers
S2TBA Sport Automatic Transmission
S302A Alarm System
S320A Deleted Model Lettering
S386A Roof Railing
S8S8A Countryspecific Nav System Supply
S8SAA Navigation Access Requestcountryspec
S8SCA Telematics Access Requestcountryspec
S346A Chrome Line Exterieur
S402A Electric Panoramic Roof
S423A Floor Mats Velours
S428A Warning Triangle And First Aid Kit
S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip
S431A Interior Mirror With Automaticdip
S441A Smoker Package
S481A Sports Seat
S494A Seat Heating Driverpassenger
S438A Fine Wood Trim
S459A Seat Adjuster Electric With Memory
S502A Headlight Cleaning System
S508A Park Distance Control PDC
S522A Xenon Light
S540A Cruise Control
S534A Automatic Air Conditioning
S548A Kilometercalibrated Speedometer
S563A Light Package
S609A Navigation System Professional
S610A Headup Display
S612A BMW Assist
S616A BMW Online
S620A Voice Control
S633A Preparation Mobile Phone Business
S676A HiFi Speaker System
S6AAA BMW TeleServices
S6ABA Control For Teleservices
S6FLA USB Audio Interface
S7SPA Navi Prof. Mit Handy Vorb. Bluetooth
S775A Individual Headlining Anthracite
S920A Alpina Without Title
S940A Special Equipment BMW Individual
Sign BMW Individual
Z1XX Special Upholstery
Interior In Leather Natural Brown As LCNG
With Alpina Emblem On Center Seat Panels
Alpina Lavalina sport steering wheel with stitching
Alpina floor mats with natural brown leather piping
Alpina Rautendesign für Türverkleidung
Dekorleisten In Alpina Edelholz Myrte
In Ausfuehrung Analog Dekorleisten
E6x Alpina Raeder 19
E60/E61 Alpina B5 S
Vom Serienumfang Abweichende Aggregate Bzw Ausstattungsumfaenge
Motor
Motorelektronik
Kraftstoffaufbereitung
Kraftstoffversorgung
Kuehler
Abgasanlage
Getriebe
Getriebe elektronik Alpina Swith-Tronic
Gelenkwelle
Vorderachse
Hinterachse
Lenkung
Entfall Ersatzrad
Karosserie Karosserieausstattung
ZB Blende Einstieg Umfang Seitenschweller
Stossfaenger Hinten Mit Ausschnitt Fuer Endrohre
Beschnitt An Stossfaenger Vorne Fuer E61 Ab 03/2007
Fahrzeugelektrik
Instrumentenkombi
Klimaanlage
Bordausruestung
Type BMW Alpina B5 S Touring E61
1e toelating 30-5-2008
Transmissie Automatisch (6)
Aandrijfwijze Achter
Motor 4,4 V8 kompressor
Koppel 725 Nm
Vermogen 530 PK
Brandstof Benzine RON 98
Brandstof verbruik 12,4 l/100km
Brandstof verbruik realistisch 14,0 l/100km
Inhoud brandstoftank 70 liter
Topsnelheid 313 km/h
Acceleratie 0-100 4,7 sec
Wielen voor 245/40 R19
Wielen achter 275/35 R19
Breedte 1846 mm
Lengte 4843 mm
Hoogte 1491 mm
Zitplaatsen 5
Gewicht EU 1810 kg
Gewicht RDW 1710 kg
Aantal eigenaren 2
Datum Kilometer Werkzaamheden
20-07-2008 1.990 Running in Inspection
26-02-2010 11.432 Engine oil, micro filter, brake fluid
20-05-2011 16.138 Engine oil, mirco filter
14-02-2014 22.444 Brake fluid
16-09-2014 24.711 Engine oil, micro filter, engine air filter, spark plugs
14-04-2016 27.059 Engine oil, micro filter, brake fluid
11-04-2018 31.956 Engine oil, micro filter, brake fluid
21-01-2020 35.202 Engine oil, micro filter, engine air filter, spark plugs, brake fluid

Voorwaarden in overleg.

Overig aanbod

Klik Hier

Exterieur

Klik Hier

BMW 125i M-Sport Coupé E82
201158.500 km €28.500,-
Klik Hier

Exterieur

Klik Hier

BMW 335i M-Sport Cabriolet E93
201185.000 km€29.950,-
Klik Hier

Exterieur

Klik Hier

BMW M340i Limousine G20
202223.000 km€59.950,-
Back To Top